Legislatie
Legislatia ce acopera activitatea institutiei Arhitect Sef din cadrul Consiliului Judetean Prahova
Prezentare structura Arhitect Sef
Prezentarea serviciilor din cadrul structurii Arhitectului Sef si a atributiilor acestora
Ultimele Autorizatii si Certificate emise
Listele cu Autorizatiile de Construire / Desfiintare si Certificatele de Urbanism emise in ultima luna calendaristica

PROCEDURA de LUCRU - STARE DE URGENTA

 


 

IN ATENTIA PRIMARIILOR, PERSOANELOR FIZICE SI JURIDICE

 

Avand in vedere instituirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei, ca urmare a virusului COVID-19 s-a stabilit urmatorul

MOD DE LUCRU CU PUBLICUL PE DURATA STARII DE ALERTA:

Documentatiile pentru eliberarea certificatelor de urbanism, a autorizatiilor de construire/desfiintare precum si a avizelor structurii de specialitate pentru emiterea certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/desfiintare se vor trimite prin posta NUMAI dupa confirmarea electronica de acceptare a dosarului depus pe portalul www.siugrc-cjph.ro.

Dosarele vor fi verificate la Biroul Unic, iar daca sunt complete se vor stabili taxele aferente. Taxele se vor plati in contul RO21TREZ52121160203XXXXX, CIF 2842889.

Dosarele trimise prin posta vor avea atasata la exterior confirmarea de acceptare a dosarului1 emisa de Consiliul Judetean Prahova prin portal (iar in interior dovada de achitare a taxei).

Pentru obtinerea confirmarii electronice se va consulta adresa de mail a deponentului.

DOSARELE CARE NU INDEPLINESC ACEASTA CONDITIE NU VOR FI INREGISTRATE LA CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA.


 

Va multumim.

 

Adresa 6603 din 27.03.2020

1 - Model de confirmare acceptare dosar

Bine aţi venit!

Vă mulţumim că aţi accesat portalul Structurii Arhitect Şef din cadrul Consiliului Judeţean Prahova, creat în cadrul proiectului SIUGRC - "SISTEM INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELAŢIEI CU CETĂŢENII".

Proiectul a fost finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice (POS CCE) 2007 – 2013, Axa Prioritară III "Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru Sectoarele Privat şi Public", Domeniul de Intervenţie 2 "Dezvoltarea şi Creşterea Eficienţei Serviciilor Publice Electronice".

Pus la dispoziţia dumneavoastră pentru a va facilita relaţia cu Consiliul Judeţean Prahova în domeniul urbanism şi amenajarea teritoriului, Portalul SIUGRC vă oferă următoarele servicii electronice:

Paginile care prezintă informaţii de interes general sunt accesibile în mod direct vizitatorilor, pentru accesarea celorlalte pagini fiind necesară înscrierea şi autentificarea în sistem.

În plus, pentru explicitarea paşilor din procedura de lucru cu acest portal, aveţi la dispoziţie tutoriale video accesibile atat din secţiunea Linkuri utile, cat si in context, in paginile portalului.

Vă mulţumim încă o dată ca vă aflaţi pe pagina portalului Sistemului Integrat de Urbanism pentru Gestionarea Relaţiei cu Cetăţenii (SIUGRC), pe care veţi fi oricând binevenit!

Luminiţa IATAN,-
Arhitect Şef

PROGRAM DE LUCRU

Programul de lucru cu cetăţenii - BIROUL UNIC  (intrarea B, et. 4, cam. 411)
Luni Marti Miercuri Joi Vineri
8.00 - 13.00 8.00 - 13.00 8.00 - 13.00 8.00 - 13.00    -

Noutati

«Înapoi

Proiecte cu finantare europeana

Informam primariile partenere ca a fost aprobata finantarea europeana pentru ambele proiecte de "Sistem informatic destinat gestiunii registrului agricol in format electronic".

Cele 30 de primarii implicate in proiectele de registru agricol sunt urmatoarele:

Participanti zona centru:

  1. Alunis
  2. Aricestii Rahtivani
  3. Banesti
  4. Bertea
  5. Cornu
  6. Dumbravesti
  7. Gorgota
  8. Gornet
  9. Paulesti
  10. Predeal Sarari
  11. Slanic
  12. Surani
  13. Stefesti
  14. Telega
  15. Targsoru Vechi

 

Participanti zona sud:

  1. Balta Doamnei
  2. Barcanesti
  3. Berceni
  4. Bucov
  5. Calugareni
  6. Ciorani
  7. Fantanele
  8. Gherghita
  9. Gura Vadului
  10. Jugureni
  11. Olari
  12. Puchenii Mari
  13. Rafov
  14. Gornet Crivov
  15. Valea Calugareasca